BIG BOSS MINYAK LINTAH GUNUNG


BIG BOSS
MINYAK LINTAH GUNUNG

NEW FORMULA-TAK PERLU URUT SAPU SAHAJA


Kandungan Sebotol 30ml -Bahan-bahan: Air liur Lintah dan air liur burung walitputih. Ramuan tradisional yang mustajab untuk lelaki lemahtenaga batin. Khasiatutama: Bertindak dengan serta-merta (ketegangan) dalam masa 15 minitsahaja (InsyaAllah).Menjadikan zakar anda :- 

KUAT ,TEGANG, TAHAN LAMA , BESAR DAN PANJANG



Juga Sesuai Untuk
Zakar Tunduk Kebawah(Patah Tandan)
 Zakar Bengkok
Memperbetulkan Urat-Urat Zakar Yang Tersumbat
Melambatkan Keluar Air Mani



Khasiat LainMengembalikanKesegaran Pada Urat Sarat Dan
MelancarkanPeredaran Darah
Merawat Penyakit Strok
Sakit Pinggang @ Lenguh-Lenguh
Lumpuh
Pati minyak urutan turuntemurun. INSYAALLAH selamat dan tiada sebarang kesan sampingan. Dirumus secara tradisional bagi merawat masalah saiz zakar dan mengawalejakulasi pra-matang. Besar, Teguh dan Berkuasa. Membesarkan,Memanjangkan Mengawal ejakulasi pra-matang, Tegang dan Kuat.
➡ Bila sebut PatiMinyak, ianya tentulah ASLI dan tidak dicampur dengan sebaranganbahan-bahan yang lain. Jadi keTULENannya menjadikan dia efektif dansering menjadi Sebutan ramai bagi mereka memerlukannya.

➡ Pati Lintah bukansahaja untuk merawat kelelakian anda, tapi memperhebatkan lagikeJantanan anda diranjang. Kehebatan anda ini bakal mengubah fenomenakasih sayang isteri anda terhadapanda.

➡ Ramai rakyat Malaysia tidaksedar yang mereka mengalami masalah ketika bersama diranjang. Bagimereka mungkin cukup sekadar masing-masing mencapai kepuasan. Tapipastikah kita bahawa pasangan itu benar-benar puas? Ingat, lelakimempunyai 1 nafsu dan 9 akal manakala wanita mempunyai 9 nafsu dan 1akal.

➡ Penggunaan urutanmenggunakan Pati Lintah ini sangat baik dan anda boleh mengawal waktu‘permainan’ sebaik mungkin. Serapan dari PatiLintah ini membetulkan semula kedudukan salur-salur darah dansaraf-saraf yang sensitif.

➡ Penggunakan yang kerapjuga menyaksikan zakar anda membesar sedikit demi sedikit.


CARA GUNA BIGBOSS MINYAK LINTAH GUNUNG


Tak perlu urut. titis 1-2 titik sapu padapinggang anda.Kemudian titis 3-4 titis sapukan di seluruh zakar daripenggal ke hadapan sehingga kering sekali pagi sekali malam…kalau bersetubuh sejam sebelum bersetubuhRAWATAN MATI PUCUK DAN SAIZ: SAPU SEKALI PAGI DANSAPU SEKALI MALAM SETIAP HARI (MINIMA 3 BOTOL )
 

BIG BOSS MINYAK LINTAH GUNUNG ASLI

1BOTOL RM70 

2BOTOL RM130 

3BOTOL RM180 

(PercumaPoslaju)

BuatPembayaran Melalui Online/ATM Transfer /Bank In/Tunai diMesin  ke dalam akaun di bawah 

Buatpembayaran melalui bank :
MERCUINDAH SERVICES 
8600562758
AHMADROMAINOR ZAKARIA
1621
0631397
9
 (SimpanResit bayaran untuk rujukan)

PEMBELIANMELALUI KAD KREDIT/PAYPAL DITERIMA

KLIK BUTANG "BUY NOW"   
 Selepas pembayaran telah dibuatsila:
 SMS @WHATSAPP @ EMEL:
Produkdan kuantiti / RMxxx / Tarikh / Masa / Nama Bank / Nama Penuh / AlamatPOS dan NO HP ke 

019-269 4432 

C.O.D SEKSYEN 18 SHAH ALAM 
________________________ 
SAYAAKAN POSLAJU BARANG KE ALAMAT TUAN/PUAN DAN AKAN DI TERIMA OLEHTUAN/PUAN SEMENANJUNG 2-3 HARI BEKERJA, SABAH & SARAWAK 3-4HARI BEKERJA INSYAALLAH

0 Reviews:

Post a Comment

  1. Most Recent

Follow Us